Zdravá výživa – jak omezit chuť na sladké

Chtěli byste jíst lépe, kvalitněji a zdravěji, což se vám celkem daří, co do konzumace ovoce, zeleniny a dalších zdravý prospěšných věcí, ale neustále vás honí mlsná a vy se nemůžete zbavit pocitu, že máte chuť na něco sladkého? Neumíte si představit, že byste si každý den nebo téměř každý den nedali něco sladkého v podobě čokolády, sušenky nebo dalších nezdravých věcí? To ovšem nedělá dobře nejen vaší postavě, ale také vašemu zdraví celkově.
nádoby se sladkostmi
Častokrát také sladkostmi zaháníte splín, špatnou náladu nebo deprese? Žádné starosti nestojí za to, abyste hazardovali s vaším zdravím a zbytečně se přejídali sladkostmi, které stejně žádné problémy nevyřeší. Jednou za čas si samozřejmě můžete zahřešit nějakým tím kouskem čokolády nebo něčeho sladkého, ale nemělo by se to ovšem stát pravidlem.
Naučte se jednoduše vaše chutě ovládat a udělejte tak další pozitivní a velice důležitý krok ke zdravějšímu životnímu stylu. A jak na to? Nezdravé sladkosti můžete nahradit výživnějšími a zdravějšími potravinami, které vašemu zdraví mnohem více prospějí a zároveň si osladíte den. Nebo si také při chutích na sladké můžete dát potraviny, které snižují chuť na sladké.
gumové bonbony
ČÍM MŮŽETE NAHRADIT NEZDRAVÉ SLADKOSTI:
·        Banány, jablka a další sladké ovoce, ořechy (dodají vám energii a díky své sladké chuti také uspokojí vaše chutě)
·        Celozrnné obiloviny (zasytí vás a nebudete mít tolik chuti na sladké)
Pozor ovšem na to, že ani se sladkým ovocem by se to nemělo přehánět. Změňte proto od základů vaše stravovací návyky a začněte třeba již zdravou snídaní. Uvidíte, že vám energie vydrží mnohem déle a chutě na sladké budou menší. Zaměřte se spíše na konzumaci potravin s nízkým glykemickým indexem, tím snadněji ukočírujete vaše chutě na nezdravé sladkosti a udržíte tak vaše chutě v rozumné míře.

Zdravá výživa – jak omezit chuť na sladké
5 (100%)1